Webinar: 3 metoder til administrative teams 11. jan. 2024
Webinar: 3 metoder målrettet administrative teams
Vi præsenterer 3 stærke værktøjer målrettet administrative teams - til bedre trivsel og højere produktivitet.
Hvad er administrative teams?
Alt fra salg, økonomi, borgerservice, produktudvikling, planlægning, marketing, jura m.v.
De 3 værktøjer
VI har fokus på:
- Regelmæssige spildsprints - kombineret med fastholdelse via en Kaizen-tavle
- Daglige/ugentlige koordineringsmøder - planlægning, flaskehalsfokus, fremmøde, belastning m.v.
- Kortlægning af frekvente og tidskrævende arbejdsgange via værdistrømsanalyser
Effekterne er mange
De mere jordnære gevinster er jævn arbejdsfordeling, fælles prioritering, mindre spild, hurtigere flows m.v.
Tid, dato og tilmelding
Webinar den 11. januar 2024 kl. 13:00-13:50.
Der er tid til spørgsmål undervejs og efter webinaret.
Tilmelding til Teams-webinar >
Internt link til artikel