Webinar: 3 metoder til administrative teams 11. jan. 2024

Webinar: 3 metoder målrettet administrative teams

Vi præsenterer 3 stærke værktøjer målrettet administrative teams - til bedre trivsel og højere produktivitet.

Hvad er administrative teams?

Alt fra salg, økonomi, borgerservice, produktudvikling, planlægning, marketing, jura m.v.

De 3 værktøjer

VI har fokus på:

  • Regelmæssige spildsprints - kombineret med fastholdelse via en Kaizen-tavle
  • Daglige/ugentlige koordineringsmøder - planlægning, flaskehalsfokus, fremmøde, belastning m.v.
  • Kortlægning af frekvente og tidskrævende arbejdsgange via værdistrømsanalyser

Effekterne er mange

De mere jordnære gevinster er jævn arbejdsfordeling, fælles prioritering, mindre spild, hurtigere flows m.v.

Tid, dato og tilmelding

Webinar den 11. januar 2024 kl. 13:00-13:50.

Der er tid til spørgsmål undervejs og efter webinaret.

Tilmelding til Teams-webinar >

Webinar Lean administration

 

Internt link til artikel

Hvad er Lean?

Lean har fokus på at skabe værdi for kunderne/borgerne/modtagerne med den mindst mulige indsats. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean skaber flow og får styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Ledelsesmæssigt er Lean også stærk i form af målstyring, problemløsning, planlægning og løbende forbedringer.

I arbejdet med Lean kan det gavne at få uddannet nogle ledere og medarbejdere på et Lean kursus eller en Lean uddannelse. Det kan også foregå som et intern kursus.

Læs mere om Hvad er Lean >