Sparringsdag på Lean

Tilbuddet er desværre udløbet - alle dage er booket!

Tilbud: Sparringsdag på Lean

Vi har en kunde, som har skubbet nogle datoer. Det har givet nogle huller, som vi gerne vil fylde ud med værdiskabende aktiviteter :-)

Sparring

Få hands-on feedback af en erfaren konsulent!

  • Vil I gerne i gang med Lean? Måske i en afdeling, som endnu ikke har rørt ved Lean.
  • Er Lean gået i stå?
  • Får I den ønskede effekt?
  • Får I nok ud af jeres tavlemøder?
  • Giver jeres Lean maksimalt udbytte?
  • Hvad er næste skridt på jeres Lean-rejse?

Sparring kan eks. indeholde konkrete aktiviteter:

  • Deltagelse og feedback på møder/tavlemøder
  • Deltagelse i Lean planlægningsmøde
  • Hjælp til værdistrømsanalyse
  • Indlæg til medarbejdere om Lean ("fra hoften" - det kan vi godt) - eks. om enkelte Lean-værktøjer, målinger, ledelse
  • Der kan både være fokus på Lean i administrative processer og produktion

Proces ved sparringsdag

  1. Book sparringsdatoer nedenfor
  2. Først til mølle gælder - vi sender en bekræftelse hvis du er blandt de heldige (og en mail hvis du ikke er)
  3. Vi ringer til dig for information om jeres ønskede sparring og planlægning af dagen
  4. Sparringsdag!

Pris og betingelser

Pris kr. X + moms.

  • Dagen er kl. 9-16
  • Prisen er inkl. transportomkostninger
  • Prisen gælder "brofaste øer"
  • Max én dag per organisation
  • Prisen er uden for- og efterberedelse til Flexkom
  • Vi bekræfter din booking af sparringsdag inden for 2 arbejdsdage
  • Dagen faktureres efter bekræftelse er fremsendt - betalingsfrist netto 14 dage
  • Ved aflysning fra kundens side - ingen refusion, ved aflysning fra Flexkoms side - fuld refusion

Book sparringsdag

Bemærk - vi udbyder kun 9 dage efter "først til mølle"! Sæt kryds i de datoer som passer dig/jer. Din sparringsdag gælder først, når du har modtaget en bekræftelse fra os (mail).

LUKKET FOR BOOKING AF DAGE

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

I arbejdet med Lean kan det gavne at få uddannet nogle medarbejdere på et Lean kursus eller en Lean uddannelse. Det kan også foregå som intern undervisning. Nogle vælger også at supplere med en Lean konsulent.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >