Flexkoms GRATIS kundeklub

Blev medlem af Flexkoms kundeklub - det er ganske gratis! Du får:

  • Nyhedsbreve - 1-2 om måneden
  • Adgang til downloads på Flexkoms hovedside
  • 2 gratis kursusdage resten af 2019 - værdi 6.000 + moms (uddannelser er ikke gratis (ex. Lean Manager))
  • Dog maksimalt 2 gratis kursister fra samme organisation på samme kursus (derefter kr. 3.000 + moms per deltager)

BEMÆRK: Vi er på trapperne med flere kurser i efteråret 2019 - se hvilke her. Info følger i nyhedsbreve - eller følg med i kursuskalenderen.

Medlemskab er gratis.
Modtager du allerede vores nyhedsbrev, så er du automatisk også medlem af kundeklubben.

Bliv medlem >

Hvorfor gratis kurser?

Målet er, at flere møder Flexkom – vores metoder, værdier, viden osv. Den letteste måde at skabe et møde er, at vi udbyder gratis kurser.
Vores håb er, at den dag du får brug for konsulenthjælp - så overvejer du Flexkom :-)

Ærlig snak - vi har brug for, at du er på en arbejdsplads!

Vi kan kun udbyde gratis kurser, fordi nogle af vores kursister ender som kunder i vores konsulentforretning. Ærlig snak!

Hvem kan så ikke få et gratis kursus?

  • På alle vores kurser åbner vi for 2 gratis pladser til studerende eller arbejdssøgende - efter først til mølle
  • Er du underviser på en skole/uddannelsesinstitution, så er der desværre ingen gratis kurser - for jer koster et kursus kr. 3.000 + moms per kursusdag.
  • Derudover kan vi ikke leve af at undervise eksterne konsulenter og andre selvstændige erhvervsdrivende - I skal desværre også betale kr. 3.000 + moms

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >