Ekstra salg af 2 Lean spil

Ekstraordinært salg af både "StandardByg" og "Byggeflow"

DEADLINE FOR BESTILLING ER DESVÆRRE OVERSKREDET


StandardByg (salg runde 3)

Vi havde et ekstraordinært salg af Lean-spillet "StandardByg" i starten af september. Der blev bestilt mange! Men desværre var der flere, som ikke nåede det til vores deadline. Derfor åbner vi nu for en ekstra bestillingsrunde.

Læs mere om spillet "StandardByg" >

Byggeflow

I samme ombæring åbner vi også for et ekstraordinært salg af vores flow-spil "Byggeflow".

Læs mere om spillet "Byggeflow" >

image lean spil standardbyg byggeflow2

Internt link til denne nyhed.

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

I arbejdet med Lean kan det gavne at få uddannet nogle ledere og medarbejdere på et Lean kursus eller en Lean uddannelse. Det kan også foregå som et intern kursus. Nogle vælger efterfølgende også at supplere med hjælp fra en Lean konsulent.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >