Topkarakter til kursus

Endnu et kursus afholdt i Lean Administration & Service den 5.-6. december hvor kursisterne gav topkarakter.

Kursisternes feedback var bl.a.:

  • "Øvelser der understøtter teorien".
  • "Introduktion til Lean. Gode øvelser og tid til reflektion".
  • "Koblingen mellem teori og praktiske øvelser!!! Godt to-dages kursus med kanon eksempler, værktøjer og masser af inspiration".
  • "Spil og øvelser i rette dosering".
  • "Godt med vekslende typer opgaver".
  • "Godt med tid til selvreflektion og reflektionsark".
  • "God undervisning. Meget lavpraktisk og ikke poppet".

Se kursets score og andre udtalelser fra kursister.

Book et online kaffemøde

Lad os tage en kop "online kaffe" - så du kan møde Flexkom - og vi kan drøfte om, og evt. hvordan, Flexkom kan hjælpe jer til højere trivsel og stærkere konkurrencekraft!
Book online "kaffemøde" med Flexkom >

Behov for ny viden om Lean?

Vi har alt - gratis videoer, webinar, kurser, uddannelser og rådgivning/konsulenthjælp.
Se mulighederne for ny Lean viden >

Hvad er Lean?

Lean har fokus på at skabe værdi for kunderne/borgerne/modtagerne med den mindst mulige indsats. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean skaber flow og får styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Ledelsesmæssigt er Lean også stærk i form af målstyring, problemløsning, planlægning og løbende forbedringer.

I arbejdet med Lean kan det gavne at få uddannet nogle ledere og medarbejdere på et Lean kursus eller en Lean uddannelse. Det kan også foregå som et intern kursus.

Læs mere om Hvad er Lean >