Tak for din tilmelding

Der sendes automatisk en email med de indtastede oplysninger til alle de tilmeldte deltagere.

Inden for 2 arbejdsdage vil en faktura blive fremsendt til den oplyste email og deltagerne vil modtage yderligere information om kurset.

Har du spørgsmål eller kommentarer så kontakt Flexkom Lean Akademi på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ring til 50 211 411.

 

Kursusbetingelser

Praktisk info:
Der udsendes kursusinformation 2 uger inden kursets afholdelse.

Forplejning og internat:
Alle kurser har fuld forplejning i undervisningstiden.
Der er kun overnatning på kurser, hvor det er specificeret (internat). På øvrige kurser hjælper vi gerne med at finde overnatning.

Fakturering:
Umiddelbart efter kursustilmeldingen faktureres kursusafgiften med betalingsfrist på 14 dage. Ved aflysning pga. for få deltagere, sygdom eller lignende krediteres og refunderes hele kursusafgiften.

Rabatmuligheder:
Selvstudie/live online/blended: 30% rabat ved samtidig tilmelding af 2+ kurser/deltagere.
Rabatten gives på hele fakturaen.
Alm. kursus med fremmøde: 10% rabat ved samtidig tilmelding af 2 kurser/deltagere. 20% rabat ved 3+ kurser/deltagere.
Rabatten gives på hele fakturaen.

Afbestilling:
Skal ske skriftligt. Ved afbestilling indtil 3 uger før kursusstart refunderes 95%. Herefter er der ingen refusion.

Forbehold:
Der tages forbehold for evt. ændringer i program, tid og sted.

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >