Kursusfeedback 2019

Vi har store planer for kurser i efteråret. Husk at du kan deltage i to gratis kursusdage resten af året. Læs mere om vores gratis kundeklub >

Sæt kryds ved de kurser du finder interessante - eller tilføj dine forslag/ønsker i tekstfelterne.

Allerede planlagte kurser

Husk at vi allerede har fantastiske kurser i kursuskalenderen (link åbner i et nyt vindue)

Hvilke af nedenstående (allerede planlagte) kurser har din interesse i efteråret 2019:

Ugyldig indtastning

Mangler du et bestemt kursus?


Foreslå et kursus:
Ugyldig indtastning

Foreslå evt. endnu et kursus:
Ugyldig indtastning

Skal vi sende dig information?


Tusind tak for dine inputs. Skriv dit navn og email hvis vi skal sende dig info - hvis dine ønskede kurser bliver afholdt.

Navn:
Udfyld venligst navn på deltager 1
Email:
Udfyld venligst email på deltager 1

Evt. kommentarer

Ugyldig indtastning

Send feedback

Tusind tak for din tid!

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >