Køb Lean bøger i én uge!

Unikt tilbud på Lean e-bøger

Vi fejrer Flexkom 2.0 og vores nye flotte logo med et super tilbud!

Normalt sælger vi kun vores Lean Manager bøger inkl. eksamen. Køb dem frem til den 18. november uden eksamen - som e-bog/e-bøger!

Salget er stoppet! Nu kan igen "kun" købe vores bøger sammen med en Lean Manager uddannelse >

Gammel tekst - links er gjort inaktive

Du får alt den NYESTE VIDEN, MANGE eksempler og TIPS til at afprøve din nye viden!

  • Lean Administration
    I bogen om "Lean Administration" får du alt om Lean tilpasset og oversat til administrative funktioner - spildtyper, værdistrømsanalyse som svømmebaner (inkl. detaljeret drejebog i sprint-metoden), konkrete tips til at få hurtige resultater med Lean hos ledere og funktionærer, hvordan I konkret kan arbejde med reduktion af personafhængighed, om det nyeste inden for Kata-Lean, selvfølgelig også om definering af Lean strategi, Lean ledelse, gode mål og MEGET MEGET MERE! Du får også adgang til ekstra materiale og en video per kapitel!
    178 sider - se indhold og eksempler på sider >
    Køb >
  • Lean Produktion
    I bogen om "Lean Produktion" får du alt om Lean - spildtyper, 5S, værdistrømsanalyse (inkl. detaljeret drejebog), måling af maskinudnyttelse (OEE), alt om flow, kanban osv., om det nyeste inden for Kata-Lean, QRM (Quick Response Manufacturing), selvfølgelig også om definering af Lean strategi, Lean ledelse, gode mål og MEGET MEGET MERE! Du får også adgang til ekstra materiale og en video per kapitel!
    210 sider - se indhold og eksempler på sider >
    Køb > 
  • Eller køb begge bøgerne med rabat!
    Køb >

Køb Lean e-bøger

Du har to muligheder:

1. Køb og betal med kreditkort - og få adgang til materialet med det samme >

2. Bestil, få tilsendt faktura og modtag materiale når faktura er betalt >

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >