Super feedback fra kursister

Endnu engang kan vi fremvise fantastisk feedback fra kursister!

Samlet evaluering:

  • Vurdering af kursets faglige niveau: 100%
  • Vurdering af kursets forløb: 100%
  • Vurdering af underviseren: 100%
  • Vil du anbefale kurset til andre: 100%
  • Hvor stor en andel af kurset kunne du anvende: 80-100%

Fedt!

Kursisterne skrev bl.a. i evalueringen:

Praktisk, hands-on, gode eksempler, uden Powerpoint, humor, tempo...

Læs flere udtalelser under Lean kursus referencer >

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >