Champ: 1:1 online demo

På en 1:1 online demo er det kun jer og Flexkom som er "til stede". Altså får I en målrettet demonstration af Champ - og I kan stille spørgsmål undervejs.

Vi ynder at sige, at en 1:1 online demo kun varer 15 minutter. Men erfaring viser, at spørgsmål undervejs ofte trækker tiden lidt ud.

Læs mere om 1:1 online demo

Læs mere om 1:1 online demo på vores Champ hjemmeside: Champ 1:1 online demo >

Alternativer

Alternativt kan du deltage i et Champ webinar eller et Champ kursus.
Du er også meget velkommen til at invitere os på en uforpligtende kop kaffe - hvor vi demonstrerer Champ til jer.

Skærmbillede fra Champ

Kompetencematrix:

Kompetencematrix

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >

Hvilke er dine arbejdsmæssige fokusområder i 2019?

Vi trækker lod om
2 x iPad Pro og 4 x kurser i Lean!

Deltag i undersøgelsen >