Vejledning i Adobe Connect

Læs om systemkrav på Adobes hjemmeside >

Link til enhed:

PC, MAC, Android

Vejledning i at bruge Adobe Connect:

  1. Du modtager en email med link til webinar/online kursus. Klik på linket.
  2. Udfyld oplysninger og tryk på "Join"
    Adobe Connect Vejledning
  3. Adobe Connect åbner nu - du er klar!
    Adobe Connect Vejledning

 

IPad, IPhone

Vejledning i at bruge Adobe Connect:

  1. Du modtager en email med link til webinar/online kursus. Klik på linket.
  2. Udfyld oplysninger og tryk på "Join"
    Adobe Connect Vejledning
  3. Hvis det er første gang du anvender Adobe Connect, så vil du se dette skærmbillede:
    Adobe Connect
  4. Vælg at indstallere Adobe Connect App'en
    Adobe Connect
  5. Når du ser dette skærmbillde, så gå tilbage til mailen og klik på linket igen
  6. Klik på Join Event
    Adobe Connect
  7. Adobe Connect åbner nu - du er klar!
    Adobe Connect Vejledning
  8. Sådan ser det ud når vi er LIVE
    Lean webinar

Hvad er Lean?

Lean er at skabe værdi for kunderne med den mindst mulige indsats. Kunderne er modtagerne af den ydelse som leveres. I Lean er kunden også det næste led i kæden - en kollega. Den mindst mulige indsats findes ved at reducere spild i form af returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean giver styr på arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv. Lean er samtidig en tankegang om, at man bør lave løbende forbedringer. Ledelsesmæssigt giver Lean typisk nogle udfordringer i form af målstyring, standardisering, konsekvens ved brudte standarder, rollemodel, løbende forbedringer, tid til Lean osv.

Ved implementering af Lean er det vigtigt, at Lean anvendes på en værdiskabende måde for den enkelte organisation. Læs mere om Hvad er Lean >